bergembira bersama

assalamualaikum,

harini cuti . kenapa? sebabnya semua pelajar IPB yang bermalam di asrama serta semua lecturer kene wajibkan diri pi jumpa abang jib dengan kak mah kita tu. kami satu rumah pun apa lagi bermula lah aktiviti hujung minggu kami dengan bangun di kala matahari sudah tegak di atas awan sana. nikmat . sungguh nikmat!

pukul 10 lebih cenggitu aku bangun . plan harini nak pi rumah atul nak hantar tumbdrive bersama izzati. bangun bangun pergi mandi. oppss! sebelum itu capai phone text abang wan kita dulu. bagi ayat manis suweet gitu barulah boleh mandi dengan sempurna . sementara nak bersiap kejut lah si zati ni. ya ampun susah betul dia ni nak bangun . aku kejut dua kali baru dia nak bangun . sementara itu aku baca novel dulu . izzati selesai mandi kami pun bersiap . simple gilak harini .

keluar rumah tujuan utama adalah makan . pilihan kali ini adalah gerai asam pedas. fuhhh, banyak gilak masakan kampung dia. sodapp aih . sangat sangat sodappp menjilat kuku wa cakap lu . lepas itu dapatkan teksi menuju ke bam villa . dalam teksi plan nak pergi mana lepas ni. mesej mesej iman . iman ada di rumah apa lagi pergilah rumah iman . rancang nak lepak rumah iman kejappp je tapi tapi bila dah dapat wifi memang melekat lah sampai zohor . iman nak g jusco dengan fifi . aku pula sibuk tanya izzati izzati sibuk tanya aku . nak pergi ke tak . lastly kami berempat pergi zoommmmmmmm ke jusco maluri.

sampai jusco kami pergi mph , tako , subway , mcd . aku ceritakan melalui gambar okay okay . taraaaaaaaaaaaaaaaaaa !

  ini semua novel aku dengan izzati beli menggunakan baucar . 

terjemahan dan penanda buku bunga serupa . jangan jealous "

  perut penuh dengan semua ini . memang hebat aku dan izzati ni . tumbs up!

 gambar bersama cik izzati, cik fifi :) iman takdo sebab dia malu malu rimau. hihi


happy gilak spent time dengan mereka semua . tengkiyuuuu bery bery much much semuak .  lebiyuuuuuu lah semua . cium pipi kanan pipi kiri :*


littlenote : semogak kitak semuak akan keluak bersamak samak dilain harik . kamuk semuak belanjak akuk pulak kalik inik yak yak *muka comel*


uty "