assalamualaikum,

i'm back. yehaaa mish yuualls so much much. 



tiba-tiba terasa nak berblogging lagi. angkara izzati yes, salahkan izzati kuat beno aura dia menarik aku ke arah ini. haih tidak patut tidak patut *geleng geleng kepala*

aku? mungkin tiada apa apa yang berubah. mungkin!
sekarang aku masih di IPB dan masih berstatuskan pelajar di semester dua dan mungkin masih
bergelar ***** kepada abang wan kita tu. owarghhh di sini ramai yang akan cemburu dengan aku kerana sudah bertahun lamanya aku bercintan cintun dengan aku. ohmaigoshhh. ini angkara abang wan tu lah gatal beno nak kamcing dengan aku. terima sahajalah. hikhik >_< okay. cukup cukup lari topik aku ni.


littlenote: akan aku update kau setiap hari dengan kisah suka duka aku yang berlaku sepanjang perjalanan hidupku bersama insan tersayang. mungkin. see yahhhh 


uty"