assalamualaikum,

tersebut lah alkisahhhhhhh....

PUTERA? siapakah itu puteri? course apa? kelas mana?

hmm. seriously penat dengar soalan soalan macam ni dulu . mula lah rasa marah dengan diri sendiri sebab gatal update macam macam kat twitter . dalam masa yang sama marah dengan kawan kawan sebab kacau aku nak berangan dekat twitter . menyerabutkan!

selepas diberitahu lain pula jadi nya ....

puteri puteri, itu haa dia dia . ehem ehem. eh _______ ! puteri suruh duduk depan dia .

see, ini nampak sangat menunjuk kod . nak marah pun tak guna . takpe takpe puteri kita sabar ye . selagi benda ni tak melampaui batas kita layan je kerenah kawan kawan ni . 

nasib lah lelaki tu tak ada nak melenting, marah marah ke apa semua . Alhamdulillah . syukur . aku rasa lelaki mahupun geng geng dia dah tahu tapi acah acah buat buat tak tahu . terima kasih aku ucapkan . hahahaha.

aku ada cerita pasal putera kat chot . jadilahhhhhhh ....

puteri aku rasa kau ni payah ni . puteri hapuskan perasaan tu kat dia . jangan ada perasaan kat dia .

sedaya upaya aku cuba . tapi tapi kenapa tak berjaya . kekadang aku jealous . kekadang aku marah dengan perasaan macam ni . aku takut aku tersasar jauh . tapi waktu sekarang hati masih dikawal . syukur .



uty"