assalamualaikum,

eh hai hai hai . ehem lama tak update blog . maklumlah skrg amat sibuk dgn twitter nya instagram nya keek nya facebook nya . fuhhh lupa kau blog . haha

hmm . 09 mei haritu dapat result . kali ini kecundang sedikit . betul betul down sangat sangat . sumpah masa down tu kawan kawan bagi nasihat tak ikot langsung . menangis je sampai mata pun sembap je . tapi nak buat macam mana dah takdir jadi redha je naqibah ! sem depan buat leklok okay :)

dalam masa yang sama timbul lah pasal putera . siapa putera? ramai yang tanya ramai yang ingin tahu . shhhhh secret weh weh. kesian abang wan ada maduu . haha watlek abang wan kawan je pun tak payah nak jealous ye . hm, kisah putera sampai skrg masih wujud lagi biarlah aku dan orang orang rapat dengan aku je tahu. haa, timbulnya pasal putera ni disebabkan aku kerap sangat mimpi dia ni dekat 4 kali lah mimpi dia . aku pun takot , risau mimpi dia kerap sangat. macam macam andaian kawan kawan aku buat pasal mimpi aku ni . gerun aku dibuatnyaaaaa !


littlenote :

izzati iman, terima kasih sebab ada bersama saya ketika saya tengah jatuh dan bangun saya . saya harap awak sentiasa berada disisi saya selamanya . mwehehehe. *ayat juwang weh weh* wa sayang sama lu zati :*


uty"